Výměna, vrácení a reklamace zboží


Výměna a vrácení do 14 dnů od převzetí zboží

Nevhodně zakoupené zboží už nemusí být vaší noční můrou. Alsamisport.cz Vám garantuje 14 dnů na vrácení zboží bez udání důvodu, nebo na jeho výměnu za vhodnější velikost. Pro urychlení procesu postupujte podle následujících pokynů:

Výměna zboží:

1. Vytiskněte si dokument pro výměnu zboží (ZDE) a vyplňte všechny informace.
2. Vyplněný list spolu s vyměňovaným zbožím a kopií původní faktury pošlete jako pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Alsami s.r.o., Račerovická 1141 67401 Třebíč.

Vrácení zboží:

1. Vytiskněte si dokument pro vrácení zboží (ZDE) a vyplňte všechny povinné údaje, vč. čísla účtu, kam chcete zaslat peníze za vrácené zboží.
2. Vyplněný list spolu s vyměňovaným zbožím a kopií původní faktury pošlete jako pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Alsami s.r.o., Račerovická 1141 67401 Třebíč.

Zboží, které chcete vyměnit nebo vrátit, musí být nepoškozené, nepoužité a kompletní. Může být pouze vyzkoušené. Prosíme Vás o ponechání cedulky a zachování celistvosti obalu.

Reklamace zboží:

Zboží značek, které můžete nakoupit v našem e-shopu, je vysoce kvalitní a podstupuje mnoho kontrol kvality, i přesto se může stát, že ve výjimečných případech bude obsahovat vadu. Na zboží zakoupené u nás se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruční doba běží od převzetí zboží.  Na záruku máte nárok při vadách zboží, které se projeví v záruční lhůtě.

Pokud najdete záruční vadu na zakoupeném zboží, pro urychlení procesu postupujte následujícím způsobem:

1. Vytiskněte si dokument pro reklamaci (ZDE) a vyplňte všechny povinné údaje.
2. Vyplněný list spolu s vyměňovaným zbožím a kopií původní faktury pošlete jako pojištěnou zásilku bez dobírky na adresu Alsami, s.r.o., Račerovická 1141 67401 Třebíč.

Reklamace přepravních služeb:

K přepravě zboží z našeho skladu k vám využíváme služeb smluvních přepravců. I když jsou naše zásilky bezvadně zabezpečeny a zabaleny, může se zásilka po cestě nesprávnou manipulací poškodit. Při převzetí zásilky proto vždy pečlivě překontrolujte, zda zásilka není otevřena, případně znovu zalepena, nebo mechanicky poškozena či promáčena. Pokud se vám nebude zásilka zdát v pořádku, sepište na místě s pracovníkem přepravní služby sepsat reklamační protokol. Následně nás kontaktujte a my vám pomůžeme vyřešit tento způsob reklamace.