Puma má ekologický přístup k obalům


Jedním z posledních marketingových trumfů známé značky Puma bylo zavedení speciálních tašek, které nazvali Clever little bag, tedy „chytrá malá taška“. Designéři se spolehli na jednoduchý vzhled a červenou tašku doplnili lepenkovým rámem, který má docílit snížení spotřeby papíru. Novinka se ale neujala.


Puma má ekologický přístup k obalům

Bohužel se tato inovace neshledala s úspěchem ani u zákazníků, ale ani u prodejců. Zákazníci se povětšinou nechtěli vzdát svého zvyku v krabicích a prodejci argumentovali tím, že se tašky se hůře skladují. Když si navíc zákazník vyzkouší své boty a nesedí mu, hůře se do nich boty vracejí.

Puma se kvůli neúspěchu musela vrátit ke klasickým krabicím, avšak mluvčí značky v oficiálním vyjádření podotkla, že se krabice budou vyrábět pouze z recyklovaného papíru. A už jste dostali vaše oblíbené boty Puma v inovovaných krabicích?



Archiv novinek