Nejčastější dotazy


1. Jak mám vybrat správnou velikost?
Postupujte podle tabulky velikostí, ve které najdete přesné míry zboží jednotlivých výrobců, a to jak oblečení, tak obuvi. Pokud Vám přece jen po převzetí zboží nebude sedět, můžete jej vyměnit za jinou velikost.

2. Je nutná registrace pro uzavření objednávky?
Nákup můžete uskutečnit i bez registrace, nicméně registrovaným uživatelům používáme slevové vouchery na příští nákup a další dárky za věrnost. Být registrovaný v našem systému je tedy výhodné. Pokud budete chtít, budou vám na e-mail chodit i novinky z našeho e-shopu nebo magazínu.

3. Jakými způsoby se dá zboží objednat?
Nejpohodlnější možností je výběr zboží v našem e-shopu a následně uskutečněná objednávka přes naše on-line prostředí. Pokud ale budete chtít, můžete se s objednávkou obrátit přímo na naše zákaznické centrum, a to na telefonním čísle 774 268 268 nebo e-mailové adrese info@alsamisport.cz.

4. Za jak dlouho od objednání můžu očekávat zboží?
Dostupnost zboží se zobrazuje u každé položky vašeho nákupu. Pokud je vámi zvolený artikl skladem a vy učiníte objednávku v pracovní den do 12:00, tak se na zboží můžete těšit už následující pracovní den. Pokud zboží momentálně není skladem, tak se údaj o předpokládaném termínu dodání objeví u položky v našem e-shopu, zpravidla je to 3–5 dní od objednání.

5. Dá se objednávka změnit ještě před obdržením zboží?
Pokud vámi objednané zboží ještě nebylo vyskladněno, je možné se obrátit na naše zákaznické centrum a požádat o změnu. Může nás kontaktovat na telefonním čísle 774 268 268 nebo e-mailové adrese info@alsamisport.cz.

6. Dají se objednávky sloučit, aby bylo jen jedno poštovné?
Pokud vámi objednané zboží ještě nebylo vyskladněno, je možné se obrátit na naše zákaznické centrum a požádat o sloučení více objednávek na jednu adresu. Může nás kontaktovat na telefonním čísle 774 268 268 nebo e-mailové adrese info@alsamisport.cz. Budete tak platit jedno poštovné, nebo pokud překročíte hranici 3 000 Kč, tak bude doprava zdarma.

7. Dá se zrušit objednávka ještě před obdržením zboží?
Jestliže jste si nákup rozmysleli, neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle 774 268 268 nebo e-mailové adrese info@alsamisport.cz. V případě, že už je zboží přepravováno dopravcem na vaši adresu, tak jej nepřebírejte a informujte nás o tom.

8. Jaká jsou pravidla při vrácení nebo výměně zboží?
Jak postupovat v jednotlivých případech zjistíte v sekci Výměna, vrácení a reklamace zboží.

9. Jak postupovat, když je zboží poškozené?
Jak postupovat při reklamaci zboží zjistíte v sekci Výměna, vrácení a reklamace zboží. Pokud je poškozený už přepravní obal, je třeba reklamovat přímo u přepravce.


10. Na koho se můžu obrátit s dotazem?
Alsamisport.cz si váží důvěry svých zákazníků, proto zřídilo zákaznické centrum, v němž nás mohou zákazníci kontaktovat. S dotazem se na nás můžete obrátit na telefonním čísle 774 268 268 nebo e-mailové adrese info@alsamisport.cz.

 

Novinky přímo na váš e-mail

Přihlášením získáte 100 Kč slevu na svůj nákup!
Váš e-mail je u nás v bezpečí.

2017 Alsami, s.r.o, Webdesign a realizace ESMEDIA Interactive